Concert d’Astrio
El retorn als escenaris de la banda Astrio, que presentarà el seu nou disc Latin Lovers en un concert catàrtic i enèrgic on es creuaran l’electrònica, el rock, el jazz i la psicodèlia.
Dijous 2 de juliol a les 20.30 h
Claustre del Museu de Manresa-Museu del Barroc
Activitat gratuïta