L’Andreu, el Gabriel, el Lluc, el Quim, el Pau i el Roger tornaran a actuar a la Sala Gran dins del Cicle d’Arrel amb el disc ‘Pel barri es comenta’, el cinquè que publiquen en sis anys.
Un treball de tretze cançons més evolucionat i que té més coherència que els anteriors, en una fórmula que s’ha decantat més cap a la música popular, sense perdre la forma de cançó tan característica de La Ludwig Band.
LA BANDA EMPORDANESA TORNA AL KURSAAL PER PRESENTAR EL SEU DARRER TREBALL
Música
LA LUDWIG BAND
https://www.kursaal.cat/programacio/acte/la-ludwig-band-2
Dissabte, 21 de Novembre a les 20:00h fins a les 23:59h
Kursaal - Sala Gran