LA LUDWIG BAND
Música

LA LUDWIG BAND

https://www.kursaal.cat/programacio/acte/la-ludwig-band-2
Dissabte, 21 de Novembre a les 20:00h fins a les 23:59h
Kursaal - Sala Gran

L’Andreu, el Gabriel, el Lluc, el Quim, el Pau i el Roger tornaran a actuar a la Sala Gran dins del Cicle d’Arrel amb el disc ‘Pel barri es comenta’, el cinquè que publiquen en sis anys.

Un treball de tretze cançons més evolucionat i que té més coherència que els anteriors, en una fórmula que s’ha decantat més cap a la música popular, sense perdre la forma de cançó tan característica de La Ludwig Band.


LA BANDA EMPORDANESA TORNA AL KURSAAL PER PRESENTAR EL SEU DARRER TREBALL