LOS DIABLOS
Música

LOS DIABLOS

Los Diablos, llegenda viva del pop espanyol, van néixer a l’Hospitalet als anys 60 i van conquerir el país amb èxits com ‘Un rayo de sol’, ‘Fin de semana’ i ‘Oh, oh, July’.
Dilluns, 31 d'Agost a les 18:00h fins a les 23:59h
Teatre Conservatori

Amb més de 50 anys de trajectòria, la seva música continua viva gràcies al seu líder, Agustín Ramírez, i una formació renovada que manté intacta l’energia original.

UN DOBLE CONCERT PER REVIURE GRANS HIMNES DE DIVERSES GENERACIONS

Dins dels actes de la Festa Major de Manresa els podrem veure en directe al teatre Conservatori, amb un espectacle ple de nostàlgia, ritme i la celebració dels 56 anys de la mítica cançó ‘Un rayo de sol’. Prepareu la veu i els malucs!